Holbæk Kommunes Skolemad
Toplogo
FAQ

Ofte stillede spørgsmål.

Hvad gør jeg, hvis mit barn ikke har fået sin mad eller maden har fejl og mangler?
Er der fejl eller mangler ved den leverede mad, skal du eller dit barn kontakte køkkenet på tlf.: 72 36 53 73 eller 72 36 34 78 samme dag. Så retter vi op på fejlen hurtigst muligt.

Hvordan afbestiller jeg?
Du kan afbestille maden helt frem til kl. 6 samme dag. Du afbestiller maden ved at logge på denne side og klikke på linket ´Bestil/Afbestil /Oversigt´. Her får du en liste over dine bestillinger. Find den ret, der skal afbestilles og tryk på knappen ´Slet´. Retten er nu afbestilt og pengene er flyttet tilbage til din konto.

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt min kode eller kontonummer?
Hvis du har glemt din kode eller kontonummer skal du gå ind på denne side under ´Glemt kode´. Her kan du få tilsendt din kontonummer og kode på e-mail eller SMS eller få hjælp til at ordne det pr telefon.

Hvad gør jeg, hvis mit barn skifter skole?
Når dit barn skifter skole, skal du rette skolen på din konto. Det gør du ved at logge ind på kontoen og evt. slette de bestillinger, der ligger efter flyttedatoen. Herefter vælger du ´Min konto´, ´Ret oplysninger´.

Kan jeg samle flere konti, hvis jeg har flere børn?
Hvis du har flere børn, kan du enten oprette en konto til hvert barn, eller du kan tilknytte søskende ved at vælge ´Min konto´ og ´Søskende.